Δημιουργώντας μια μηχανή κειμένου για παιχνίδια περιπέτειας σε Clojure

Λογότυπος ClojureΤη Δευτέρα 6 Μαρτίου, στις 19:00, στο LambdaSpace, θα ξεκινήσουμε την ανάπτυξη μιας μηχανής κειμένου για παιχνίδια περιπέτειας. Δείτε τη σε δράση από τον σύνδεσμο:

https://thessclj.github.io/clojathess/

Η καρδιά της μηχανής έχει ως έμπνευση ένα παρόμοιο παιχνίδι με αυτό που περιγράφεται στο βιβλίο Land Of The Lisp και αν και δεν κάνει πολλά για την ώρα, θα δούμε πως μπορεί να επεκταθεί και να προσθέσουμε ενδιαφέροντα στοιχεία καθώς θα εργαστούμε πάνω σε αυτό σε επόμενες συναντήσεις.

Η συνεδρία θα χωριστεί σε δύο μέρη. Στο πρώτο θα καλυφθεί όλο το απαραίτητο υλικό και στο δεύτερο θα αρχίσουμε την ανάπτυξη της μηχανής. Συνίσταται ο προγραμματιστμός σε ζεύγη για δύο λόγους: Ορισμένοι δεν έχουν φορητούς υπολογιστές και άλλοι έχουν περιορισμένη προγραμματιστική εμπειρία.

Όπως πάντα, δεν απαιτείται πρότερη εμπειρία σε Clojure. Γενικότερα όμως απαιτούνται γνώσεις σε Lisp και συναρτησιακό προγραμματισμό.

Εάν δεν είστε σίγουροι, απλά ελάτε και δοκιμάστε. Το Clojure αξίζει τη δοκιμή, καθώς αλλάζει τον τρόπο σκέψης σας.

Μες στους επόμενους μήνες θα χρησιμοποιήσουμε τη μηχανή ως βάση για να εξερευνήσουμε της ακόλουθες προγραμματιστικές έννοιες: πολυμορφισμό, διαμερισματοποίηση, προδιαγραφές και σχήματα όπως και ανάπτυξη διεπαφής με χρήση της clojurescript.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: