Calendar

Ιαν
19
Πα
4η συνάντηση Thessaloniki UX @ i4GPro
Ιαν 19 @ 19:00 – 21:00

UXThessalonikiΤο 4ο Thessaloniki UX Meetup θα λάβει μέρος την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου (19:00), στο χώρο της i4G Pro, στο Κτήριο 1 της ΔΕΘ-HELEXPO Θεσσαλονίκης.

Υποδεχόμαστε στην πόλη* με μεγάλη χαρά τον Παναγιώτη Ζαχαριά (https://www.linkedin.com/in/panagiotis-zaharias-a91bb6/), Founder και UX Researcher του theUXprodigy, Adjunct professor του Open University of Cyprus, και διοργανωτή του UX Athens Μeetup, ο οποίος στην παρουσίαση του με θέμα «Introduction to UX Research» θα μας μιλήσει για τις βασικές έννοιες και μεθόδους του πιο ιδιαίτερου πεδίου του User Experience: της έρευνας χρηστών.

• Η παρουσίαση** ξεκινά στις 19:00.

• Λίγο πριν, στις 18:30, ξεκινά το pre-meetup coffee session για να συζητήσουμε εκπαιδευτικά και επαγγελματικά θέματα σχετικά με το UX, καθώς και ιδέες για τα επόμενα meetup.

• Αμέσως μετά την παρουσίαση, ο χορηγός μας Zanshin Labs μας κερνάει τις μπύρες και εμείς μαζευόμαστε, γνωριζόμαστε, και συζητάμε για όλα τα UX θέματα που μας απασχολούν.

* Ο Παναγιώτης θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη για τη διοργάνωση και του UX workshop του που θα γίνει το Σάββατο 20/1, με θέμα «Running lean UX workshops with stakeholders». Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες στο: https://www.theuxprodigy.com/public-workshops/20-01-18/running-lean-ux-workshops-stakeholders

** Η παρουσίαση θα είναι στα ελληνικά

(αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα του δρώμενου στο Meetup)

Εισαγωγή σε Επαυξημένη και Μικτή Πραγματικότητα @ Coho
Ιαν 19 @ 19:00 – 21:00

Photo by Samuel Zeller on Unsplash

Αυτήν την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018, από τις 19:00 – 21:00, η ομάδα Thessaloniki .NET, διοργανώνει στο Coho (Στρατηγού Ναπολέοντος Ζέρβα 10) ομιλία, με θέμα: «Introduction to Augmented and Mixed Reality».

Θέματα συζήτησης:

  • Εισαγωγή στην Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR), με τη δημιουργία μιας απλής εφαρμογής με το Vuforia SDK και το Unity.
  • 3D οπτικοποίηση από το HoloLens, με χρήση βλέμματος, κινήσεων του χεριού, φωνητικών εντολών, ολογραμμάτων και χωρικών χαρτών για τη δημιουργία μιας εφαρμογής που είναι διαδραστική και θέλγει το χρήστη.