Hello World, τεύχος 8ο (Μάιος 2019)

Hello World 8Tο έβδομο (8ο) τεύχος του Hello World (Μάιος 2019) σηματοδοτεί τη συχνότερη κυκλοφορία του περιοδικού (5 τεύχη ετησίως πλέον) και είναι διαθέσιμο δωρεάν σε ηλεκτρονική μορφή από τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://helloworld.raspberrypi.org/issues/8

Μεγάλο θέμα εξωφύλλου η το Βρετανικό Εθνικό Κέντρο για την Εκπαίδευση στην Πληροφορική (National Centre for Computing Education). Ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα για τη στοχοθεσία του, το ρόλο του Isaac Computer Science να παρέχει υποστήριξη σε σπουδαστές Πληροφορικής, δασκάλους και καθηγητές, τις κυοφορούμενες συνεργασίες με πανεπιστήμια, τα υπάρχοντα δίκτυα CAS (Computing at School) και τις ευκαιρίες που παρέχουν.
Από την υπόλοιπη θεματολογία αυτού του τεύχους, πέρα από τις προτεινόμενες πηγές, σχέδια εργασίας, projects, βιβλία και προγράμματα σπουδών, μεταξύ άλλων ξεχωρίζουν τα ακόλουθα:

ScratchMaths: Παρουσίαση ενός μικτού διετούς προγράμματος σπουδών με σκοπό να διδάξει μαθηματικές έννοιες μέσω Scratch.
Cognitive Load Theory in the computing classroom: Πως μπορούν να υλοποιηθούν οι αρχές της θεωρίας του γνωστικού φόρτου μέσα σε ένα εργαστήριο πληροφορικής.
Creative Coding with P5.JS: O Saber Khan μας εισάγει στην P5.js, μια βιβλιοθήκη JavaScript για εικαστικές τέχνες από το Processing Foundation, ως ένα καλωσόρισμα στη χρήση κειμενογράφων και αντίστοιχων περιβαλλόντων – χωρίς πλακίδια – για τη συγγραφή προγραμματιστικού κώδικα.
Computercraft – Programmable devices withing Minecraft: O Graham Bridge επιχειρηματολογεί υπέρ του ανοιχτού Minecraft, η ελεύθερη παραμετροποίηση του οποίου συνιστά άλλο ένα εξαιρετικό εφαλτήριο για μαθητές για τη συγγραφή προγραμματιστικού κώδικα απαλλαγμένου από περιβάλλον πλακιδίων, σε ένα περιβάλλον κειμενογράφου με το οποίο είναι εξοικειωμένοι.
iDEA: Πληροφορίες για το δωρεάν και διεθνές πρόγραμμα iDEA (Inspiring Digital Enterprise Award).Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί σίγουρα θα αναγνωρίσουν αρκετούς από τους προβληματισμούς, καθώς η χρήση ψευδογλώσσας δεν είναι άγνωστη έννοια στο Ελληνικό πρόγραμμα σπουδών Πληροφορικής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Make Networks interesting with Filius: Πως το λογισμικό Filius μπορεί να ζωντανέψει και να καταστήσει πιο προσιτό οποιοδήποτε μάθημα σχετικά με τα δίκτυα και τη δικτύωση. Συνδυασμός του Google Translate με τη νέα επέκταση του Scratch (μετατροπή κειμένου σε ομιλία) σε ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό σενάριο για Scratch.
Why we need a new IDE for secondary schools: Η συζήτηση και τα επιχειρήματα για ένα νέο προγραμματιστικό περιβάλλον για τους έφηβους μαθητές Πληροφορικής.
Escape the classroom: Η Claire Wicher διαμοιράζεται δραστηριότητες που διδάσκουν δυαδικό σύστημα αρίθμησης και κρυπτογραφία μέσα από τη μορφή επίλυσης μυστηρίου και δωματίου απόδρασης.
Interactive Fiction with Python: Ο Nicholas Provenzano παρουσιάζει πως γεφύρωσε την επιστήμη των υπολογιστών και τη λογοτεχνία, δημιουργώντας με τους μαθητές του ένα text adventure μέσω γλώσσας προγραμματισμού Python.
Make mobile phone apps with app lab: O Ben Garside μοιράζεται σχέδια εργασίας που βασίζονται στο προγραμματιστικό περιβάλλον του App Lab, από το code.org, για να προσφέρουν ένα ελκυστικό τρόπο δημιουργίας διαμοιραζόμενων εφαρμογών κινητών με προγραμματιστικό κώδικα, μέσω κειμενογράφου ή πλακιδίων JavaScript.
Get sparkling with Crumbles – Εισαγωγή στον ελεγκτή ρομποτικής Crumbles και προγραμματιζόμενο φωτισμό.
Parson’s in practice: Ωφέλη και ιδέες από τη χρήση παζλ Parson – με ανακατωμένα μπλοκ κώδικα.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: