Wireframe – Τεύχος 1

Wireframe, cover 1To Wireframe δεν είναι ένα ακόμη περιοδικό για βιντεοπαιχνίδια. Δηλαδή δεν αρκείται απλώς στην παρουσίαση και κριτική ή ακόμη και στους οδηγούς στρατηγικής και κόλπα σχετικά με τα βιντεοπαιχνίδια. Στο πνεύμα των εκπαιδευτικών εκδόσεων του Raspberry Pi Foundation είναι ένα περιοδικό που όπως λέει χαρακτηριστικά και το μότο στον υπότιτλο «σηκώνει το καπό των βιντεοπαιχνιδιών». Επιχειρεί να διαλευκάνει τον τρόπο λειτουργίας και δημιουργίας ενός βιντεοπαιχνιδιού, ποιοι είναι οι δημιουργοί τους όπως και να καθοδηγήσει τον αναγνώστη στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Ουσιαστικά αυτή η περιοδική έκδοση που θα κυκλοφορεί κάθε δεκαπενθήμερο, υπηρετεί τη φιλοσοφία της παιγνιώδους μάθησης χωρίς υπεκφυγές και περιστροφές, αναλύοντας, διδάσκοντας, εκπαιδεύοντας και εντρυφώντας στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών.

Στο παρθενικό τεύχος του πρώτου μισού του Νοεμβρίου του 2018,  που είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση, θέμα εξωφύλλου είναι το Gris, ένα βιντεοπαιχνίδι, που αξιώνει το χαρακτήρα του έργου τέχνης. Καθώς η έκδοση είναι Βρετανική δε θα μπορούσε να λείπει ένα άρθρο αφιερωμένο στη Βρετανική βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών της δεκαετίας του 1980 (Staying Alive: The turbulent history of British Game Development). Το άρθρο κλείνει το μάτι  στην όχι απλά ρετρό αλλά πραγματική καμπή και επιστροφή αρκετών δημιουργών στις ρίζες τους και στην εποχή του ερασιτέχνη προγραμματιστή της διπλανής πόρτας. Ο Alex Hutchinson, διευθυντής της ομάδας του Far Cry 4, μιλά για την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί, ενώ η Jessica Price, σχολιάζει την κατάσταση της κριτικής και παρουσίασης των βιντεοπαιχνιδιών.

Ξεχωρίζουν επίσης τα ακόλουθα θέματα:

  • Portal reimagined for the Commodore 64: Το αριστούργημα του 2007 Portal, αποδομημένο σε μια σύγχρονη ρετρό έκδοση για τον Commodore 64, στα πλαίσια παρουσίασης έργων ερασιτεχνών δημιουργών βιντεοπαιχνιδιών.
  • The Principles of Game Design: Συμβουλές του βετεράνου της Atari, Howard Scott Warshaw σχετικά με τη φιλοσοφία και την ανάπτυξη ωραίων βιντεοπαιχνιδιών.
  • Citycraft: Building better game cities: Μια εισαγωγή στη δημιουργία της δικής σας εικονικής μητρόπολης από τον Κωνσταντίνο Δημόπουλο.
  • The genius behind Defender’s explosions: Μια ενδελεχής ματιά στις φαντεζί εκρήξεις του Defender, ενός κλασσικού παιχνιδιού από τα ουφάδικα της δεκαετίας του 1980 και η προσομοίωσή του σε κώδικα Python.
  • The mathematics of balance: Το πρώτο εισαγωγικό σε μια σειρά άρθρων σχετικά με τα μαθηματικά πίσω από τα βιντεοπαιχνίδια.
  • Unity – online game design courses: Μια λίστα από διαδικτυακά μαθήματα σχετικά με το Unity.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: