Wireframe, τεύχος 10

Tο δέκατο τεύχος (δεύτερο δεκαπενθήμερο Μαρτίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση.

Το εξώφυλλο κοσμεί ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό βιντεοπαιχνίδι, το Heaven’s Vault. Ενώ φαινομενικά στο κέντρο του παιχνιδιού βρίσκεται η απλή μηχανική της μετάφρασης, αυτή εξελίσσεται σε ένα ανοιχτό σκηνικό επιστημονικής φαντασίας.

Tο εισαγωγικό σημείωμα του 10ου τεύχους αγγίζει ένα θέμα που έχει απασχολήσει το κοινό πολλάκις (Προκαλούν τα βιντεοπαιχνίδια έξαρση βίας;) και το προσεγγίζει με το δέοντα σεβασμό και ευαισθησία καθώς δεν είναι εύκολες οι απαντήσεις. 

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Big bads, bigger changes: Συναρπαστικές μάχες με τελικούς κακούς, συνδυάζοντας βέλτιστες πρακτικές του παρελθοντος με νέες καινοτομίες. Ατάκες, ισορροπημένη πρόκληση και ψυχολογικός πόλεμος ενάντια στον παίκτη.
  • Citycraft: Α game urbanism bookshelf: Στην πιο τακτική ως τώρα στήλη του περιοδικού, ο Κωνσταντίνος Δημόπουλος επιλέγει και προτείνει βιβλία γύρω από το θέμα σχεδίασης εικονικών πόλεων.
  • Recreate Pang’s sprite spawning mechanic: Ο Rik Cross μας δείχνει πως μπορούμε να αναπαράγουμε προγραμματιστικά με Python, τη διαίρεση φουσκών όπως στο κλασσικό διαμαντάκι των ουφαδικων Pang.
  • Learn how to make a Twine game> Yes | No: H Anna Blackwell, χομπίστρια δημιουργός βιντεοπαιχνιδιών, παρουσιάζει έναν εισαγωγικό οδηγό χρήσης του Twine, για τη δημιουργία text adventures, αλλά και συγγραφή μη γραμμικής πλοκής.
  • Designing welcoming multiplayer games: Συμβουλές για σχεδίαση φιλόξενων παιχνιδιών πολλών παικτών που αντιμετωπίζουν ζητήματα που απορρέουν από το μέγεθος και τη διασπορά της κοινότητας, την ανωνυμία, την συναισθηματική επένδυση και άλλα.
  • Business and money: Courses for game devs.
  • Double Dragon: Παρά τον πιασάρικο τίτλο το άρθρο δεν αναφέρεται στο παιχνίδι, που όρισε τι σημαίνει ξυλίκι, αλλά στους αδερφούς Oliver, δύο προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών – θρύλους, γνωστούς για παιχνίδια της Codemasters, Blitz, Volatile Games όπως το Dizzy και το Sky Saga.
  • Konami at 50: Αφιέρωμα για την 50η! επέτειο της ονομαστής Γιαπωνέζικης εταιρείας, που ξεκίνησε από επισκευές jukebox και έβαλε την υπογραφή της σε κλασσικά παιχνίδια όπως το Green Beret, το Jackal, το Aliens, το Sunset Riders, το Contra, το Silent Hill, το Metal Gear και το Pro Evolution Soccer.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: