Wireframe, τεύχος 14

Tο δέκατο τέταρτο τεύχος (δεύτερο δεκαπενθήμερο Μαΐου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το Family Man, ένα αστυνομικό RPG, όπου η τηλεοπτική σειρά Breaking Bad συναντά την αισθητική του Minecraft.

Το εισαγωγικό θέμα κάνει λόγο για την ισορροπία μεταξύ της αυτοκριτικής και το μετριασμό της χαμηλής αυτοεκτίμησης με τον έμφυτο πρωταθλητή που κρύβουμε όλοι μέσα μας.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Finding the humanity in game design: Συνεντεύξεις με προγραμματιστές που αναζητούν στοιχεία ανθρωπιάς στα βιντεοπαιχνίδια τους, εξερευνώντας τη συσχέτιση μεταξύ παιχνιδιού και παίχτη.
  • Beyond Machina: Άρθρο του βετεράνου πρωτοπόρου των βιντεοπαιχνιδιών Mel Croucher, σχετικά με τον επιθετικό και κολλητικό (viral) προώθησης των δημιουργιών και ιδεών του.
  • Why aren’t games on TV more.
  • Citycraft: Study two game cities: O Κωνσταντίνος Δημόπουλος μας βοηθά να εξετάσουμε δύο εικονικά περιβάλλοντα, τις πόλεις New Vegas και City 17.
  • The power of team culture: Ο Reid Schneider, παραγωγός των βιντεοπαιχνιδιών Splinter Cell, Battlefield Vietnam, Army of Two, Batman: Arkham Origins και Batman: Arkham Knight επιχειρηματολογεί γύρω από τη σημασία της ομαδικής κουλτούρας. Μια εταιρεία ή ένα στούντιο με παραγωγική ομαδική κουλτούρα μπορεί μετακινήσει βουνά, ενώ αντίθετα η τοξική κουλτούρα μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα.
  • Navigating commercial game development: Ο Matthew Taylor, συνιδρύτης του ανεξάρτητου στούντιο βιντεοπαιχνιδιών Catch & Release LLC, παρουσιάζει τη χρυσή τομή παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών που είναι διασκεδαστικά, δημιουργικά και εμπορικά πετυχημένα.
  • SIN made simple: O Clive Townsend, δημιουργός των βιντεοπαιχνιδιών Saboteur για 8μπιτες πλατφόρμες, που μετασκευάζει για νεότερα μηχανήματα εξηγεί σε όσους δεν αγαπούν τα μαθηματικά πως να χρησιμοποιείτε παραγωγικά σε βιντεοπαιχνίδια τη συνάρτηση του ημιτόνου.
  • A Donkey Kong walk cycle : Το αποτελεσματικό animation ήταν θεμελιώδες για την επιτυχία του κλασσικού platformer Donkey Kong. O Rik Cross, δείχνει πως να δημιουργήσουμε ένα αντίστοιχο animation περπατήματος σε Python.
  • The 30 years of play podcast: Μια εκπομπή για τη Βρετανική βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών.
  • The physical and digital state of video game preservation: Η διατήρηση βιντεοπαιχνιδιών είναι κάτι που έχουν αναλάβει ως τώρα κυρίως οι φανατικοί οπαδοί τους. Καθώς η τάση της διατήρησης αυτής της πνευματικής κληρονομιάς λαμβάνει σημαντικές διαστάσεις, παρουσιάζονται οι απόψεις και οι αντιλήψεις, όσων έχουν αναλάβει αυτό το καθήκον.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: