Wireframe, τεύχος 16

Wireframe 16Tο δέκατο έκτο τεύχος (δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιουνίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το “The Procession to Calvary”. Ο Σκωτσέζος δημιουργός βιντεοπαιχνιδιών Joe Richardson μας εξηγεί πως δημιούργησε αυτό το point-and-click adventure  με χαρακτηριστικό ύφος και πνεύμα του χιούμορ των Monty Python, που ζωντανεύει Αναγεννησιακούς πίνακες.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Making the jump to indie: Η Polygon Treehouse είναι ένα ανεξάρτητο στούντιο 2 ατόμων που προήλθαν από μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών και διηγούνται την ιστορία τους και παρουσιάζουν τη νέα τους δημιουργία, το Röki.
  • Out of the box. The return of the escape room: Άρθρο που ρίχνει φως στο υποτιμημένος είδος των παιχνιδιών αλά δωματίου απόδρασης.
  • Citycraft: The building  blocks of virtual cities : O Κωνσταντίνος Δημόπουλος εξηγεί πως η χρήση πραγματικών υλικών (από το μάρμαρο στο ατσάλι και από το τούβλο στο τιτάνιο)είναι ουσιαστική για να ζωντανέψει μια ψηφιακή πόλη.
  • Making a save/load function in Unreal Engine 4: Ο Ryan Shah δείχνει στην Unreal Engine 4, πως υλοποιείται εύκολα μια ρουτίνα για την αποθήκευση και το φόρτωμα των δεδομένων σας.
  • Standing out with RPG Maker plugins: Πως να βελτιώσετε το RPG σας με δωρεάν plugins από την κοινότητα του RPG Maker MV.
  • Gradius’s ship following options: Ο Rik Kross, υλοποιεί σε Python ένα αντικείμενο που ακολουθεί το βασικό sprite που ελέγχει ο παίκτης ενός βιντεοπαινχιδιού. Ως πρότυπο χρησιμοποιείται το πολύ παλιό (1985) shoot ’em up της Konami, Gradius, ένα από τα power-ups του οποίου ήταν το Optio: Ένα drone που ακολουθούσε το σκάφος μας και ουσιαστικά διπλασίαζε τη δύναμη πυρός του.
  • The art and work of Joffa Smith: Η Kim Justice αποδίδει φόρο τιμής στον εκλιπών από το 2010 Jonathan Smith που μες στα 43 χρόνια της ζωής του πρόλαβε να αφήσει το στίγμα του στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών. Σπάνιο δείγμα πολυτάλαντου προγραμματιστή και καλλιτέχνη, μετέφερε στον ZX Spectrum κλασσικά arcade παιχνίδια όπως το Cobra, το Green Beret και δεκάδες ακόμα επιτυχίες της Ocean
  • id Software: Η ιστορία της Id πριν ακόμη τις επιτυχίες του Wolfenstein 3D, του Doom και του Quake.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: