Wireframe, τεύχος 17

Wireframe, τεύχος 17Tο δέκατο έβδομο τεύχος (πρώτο δεκαπενθήμερο Ιουλίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το “Super Meat Boy Forever”, ένας από τους πιο πετυχημένους ήρωες platformer της ανεξάρτητης σκηνής βιντεοπαιχνιδιών.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • The principles of game design: Ο Howard Scott Warshaw στην τακτική του στήλη αναζητεί τη χρυσή τομή μεταξύ απλότητας και πολυπλοκότητας.
  • Citycraft: A town fit for dwarves : O Κωνσταντίνος Δημόπουλος δείχνει πως να στήνεται μια φανταστική πόλη εκ θεμελίων.
  • Text as texture: Ο Paul Kilduff – Taylor, διευθυντής της Mode 7, μας εξηγεί πως οι ατάκες και αποσπάσματα κειμένου που αποκαλύπτουν την πλοκή μιας ιστορίας μπορούν να αναζωογονήσουν απροσδόκητα τη μηχανική ενός παιχνιδιού.
  • Path – following Lemmings: Ο Rik Cross αναπαράγει σε προγραμματιστικό κώδικα Python το μηχανισμό ακολουθίας μονοπατιού που ήταν σήμα κατατεθέν του ξεχωριστού platformer του 1991, Lemmings.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: