Wireframe, τεύχος 18

Wireframe, τεύχος 18Tο δέκατο όγδοο τεύχος – 18ο (δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιουλίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το «Ancestors: The humankind Odyssey» του Patrice Desilets, περίφημου δημιουργού του Assassin’s Creed. Ο πήχυς έχει τεθεί ψηλά, καθώς μετά από απουσία 10 ετών, το στούντιο του Γάλλου δημιουργού επιχειρεί να φέρει επανάσταση στα παιχνίδια επιβίωσης.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • The art of fighting – Making a genre accessible: Τα παιχνίδια μάχης σώμα με σώμα (που πέφτει ξύλο με πιο απλά λόγια) είναι διαβόητα για την πολύπλοκη μηχανική τους, αλλά ένα νέο κύμα προγραμματιστών προσπαθούν να καταστήσουν το είδος των βιντεοπαιχνιδιών πιο φιλόξενο.
  • Why aren’t there more games on radio?: Τα βιντεοπαιχνίδια εξακολουθούν να λαμβάνουν πολύ χαμηλή προβολή από όλα μέσα. Χαρακτηριστική η περίπτωση του ραδιοφώνου.
  • Citycraft: The movement of human and things : O Κωνσταντίνος Δημόπουλος γράφει για τη σημασία της απεικόνισης δικτύων συγκοινωνιών σε μια εικονική, ψηφιακή πόλη.
  • When developers need to say ‘no’: Μέρος της επιτυχίας ενός προγραμματιστικού στούντιο είναι η σωστή επιλογή προσφορών και η απόρριψη των ακατάλληλων.
  • Create mazes with two easy algorithmms: Ο Nick Walton, ανεξάρτητος προγραμματιστής από τη Νέα Ζηλανδία γνωρίζει ότι οι αλγόριθμοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εύκολη σχεδίαση λαβύρινθων. Σε αυτό το άρθρο μας δείχνει τον τρόπο σε γλώσσα C.
  • How to make better game trailers: Ο Pete Webber, ανεξάρτητος προγραμματιστής και σεναριογράφος, δείχνει πως να βελτιστοποιήσετε το trailer (το πιο σημαντικό κεφάλαιο marketing) για το βιντεοπαιχνίδι σας.
  • Recreate 3D Monster Maze’s 8-bit labyrinth: Ο Mark Vanstone αναπαράγει σε προγραμματιστικό κώδικα Python τις τεχνικές 3D απεικόνισης λαβύρινθου πίσω από το πρωτοποριακό για το 1982 3D Monster Maze του Malcolm Evans της J.K. Greye Software, υποστηρίζοντας τρεις διαστάσεις ακόμη και για τον ZX Spectrum.
  • Playing on Hard Mode: Η άνοδος του Σέρβου προγραμματιστή βιντεοπαιχνιδιών.
  • Remembering Irem: Ένα αναμνηστικό αφιέρωμα στην Γιαπωνέζικη εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών Irem που μας έδωσε κλασσικές επιτυχίες όπως: Kung – Fu Master (1984), R – Type (1987),  Mr. Heli (1987), Image Fight (1988), Hammerin’ Harry (1990).

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: