Wireframe, τεύχος 19

Wireframe, τεύχος 19Tο δέκατο ένατο τεύχος – 19ο (δεύτερο δεκαπενθήμερο Αυγούστου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το “Inmost”, μια σκοτεινή γοτθική περιπέτεια, διακοσμημένη με ρετρό pixel art, από ανεξάρτητους Λιθουανούς δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών, αντλώντας έμπνευση από το Flashback και το Another World.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Telling Lies: Ένα αστυνομικό θρίλερ που φέρνει και πάλι στο φως το αφηγηματικό ύφος του FMV (Full motion video) adventure game.
  • Shadow’s edge: Επανακαθορίζοντας τα ωφέλη των βιντεοπαιχνιδιών. Δύο γυναίκες δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών εξηγούν πως σχεδίασαν ένα βιντεοπαιχνίδι σχεδιασμένο για να βοηθήσει νεαρά άτομα να αντιμετωπίσουν τον ψυχολογικό αντίκτυπο δυσίατων και ανίατων ασθένειες.
  • What is design innocence and what does it have to do with tuning your game? Ο παλιός δημιουργός βιντεοπαιχνιδιών της Atari μιλά για τη χρυσή τομή, τη σωστή καμπύλη προόδου σε ένα βιντεοπαιχνίδι και ιδιαίτερα σε ένα adventure game, ισορροπώντας μεταξύ χαμηλού επιπέδου προκλήσεων και αδιέξοδων γρίφων.
  • Citycraft: Shaping your post-apocalypse : O Κωνσταντίνος Δημόπουλος περιγράφει έναν οδηγό αποσυντεθειμένου αστικού τοπίου σε ένα μετα-αποκαλυπτικό σκηνικό .
  • Squeezing the ZX Spectrum: Οι δίδυμοι αδερφοί Oliver, περισσότερο γνωστοί για τη σειρά βιντεοπαιχνιδιών Dizzy στη δεκαετία του 1980, δίνουν μαθήματα αποδοτικού προγραμματιστικού κώδικα, συμπίεσης ήχου και εικόνας. Η καλή γνώση της Assembly ενός υπολογιστή παραμένει δυσεύρετη ικανότητα και το στρίμωγμα ενός δημοφιλούς φανταστικού κόσμου για τις ανάγκες ενός βιντεοπαιχνιδιού σε 48 Kb μνήμης RAM δεν είναι εύκολο καθήκον.
  • Create your own continue screen: Ο Rik Cross, δείχνει πως να δημιουργήσουμε καταστάσεις σε ένα βιντεοπαιχνίδι σε Python και πως να μεταβούμε μεταξύ αυτών. Κλασσικό παράδειγμα η οθόνη συνέχειας ενός arcade game, που προέτρεπε τον παίκτη να ταΐσει κέρματα την παιχνιδομηχανή και να συνεχίσει.
  • Bullfrog Productions: Αφιέρωμα στην ιστορική Βρετανική εταιρεία με προγραμματιστές στο μητρώο της προσωπικότητες όπως τον Les Edgar και τον Peter Molyneux και ευρηματικές επιτυχίες έξω από τα τετριμμένα όπως το Populous, Syndicate, Theme Park, Theme Hospital και Dungeon Keeper.
  • Making the perfect Metroidvania: Ένα άρθρο για τη διασκευή βιντεοπαιχνιδιών, «παντρεύοντας» τους τίτλους Metroid και Castlevania.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: