Wireframe – Τεύχος 2

Wireframe Issue 2Tο δεύτερο τεύχος του δεύτερου μισού του Νοεμβρίου του 2018  του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση.  Στο εισαγωγικό σημείωμα ο δημιουργός βιντεοπαιχνιδιών Thomas Bithell, συγκρίνοντας τα βιντεοπαιχνίδια με παλαιότερες τέχνες, επισημαίνει ότι στην προσπάθεια των δημιουργών τους να σταθούν ισάξιοι ενός κινηματογραφιστή ή ενός ζωγράφου, ακολουθείται μια απότομη εξελικτική καμπύλη. Αποτέλεσμα είναι οι μεγάλες αλλαγές στο πεδίο της ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών και των δεξιοτήτων που απαιτούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το εξώφυλλο είναι αφιερωμένο στο Blackout Club, ένα συνεργατικό βιντεοπαιχνίδι τρόμου με εμφανείς τις επιρροές από την τηλεοπτική σειρά Stranger Things, την ταινία Goonies, το It του Stephen King. Τη συνέντευξη παραχωρεί ο Jordan Thomas, σχεδιαστής του Bioshock 2.

CyberPunk 2077: Τα παιχνίδια ρόλων (τόσο τα επιτραπέζια όσο και αυτά στον υπολογιστή) είναι δύο διαφορετικά έθνη που τα ενώνει μια κοινή γλώσσα: Χρησιμοποιούν μαθηματικά συστήματα και έξυπνη αφήγηση για να απεικονίσουν ρεαλιστικούς φανταστικούς κόσμους και χαρακτήρες. Σε αυτό το πολυσέλιδο άρθρο εξετάζεται ο μετασχηματισμός των επιτραπέζιων παιχνιδιών ρόλων στα παιχνίδια ρόλων ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Mega Man: Η καλλιτεχνική εξέλιξη του χαρακτήρα – ορόσημου των παιχνιδοκονσολών της Capcom από τη δεκαετία του 1980 ως σήμερα.

Solid Snake: Το προφίλ του Hideo Kojima ενός πολύ σημαντικού δημιουργού βιντεοπαιχνιδιών όχι μόνο στην Γιαπωνέζικη αλλά και στη διεθνή σκηνή, με δημιουργίες όπως τη σειρά Metal Gear.

Ξεχωρίζουν επίσης τα ακόλουθα θέματα:

  • Getting into FPS level design: Ένα εισαγωγικό άρθρο στη σχεδίαση επιπέδων και χαρτών για First Person Shooters και γιατί το Half Life 2 είναι ένα εξαιρετικό εφαλτήριο.
  • Citycraft: How urban function shape video game cities: Δεύτερο άρθρο από τον Κωνσταντίνο Δημόπουλο, για λειτουργικές και ρεαλιστικές εικονικές πόλεις.
  • Galaxian’s dive bombing aliens: Άλλη μια εις βάθος ανάλυση με τον αντίστοιχο κώδικα Python για ένα παλιό παιχνίδι της Namco, το Galaxian. Πίσω στο μακρινό 1979, αυτό το παιχνίδι έθετε απίστευτη πρόκληση στον μέσο παίκτη που ήταν εξοικοιωμένος με το Space Invaders της Taito, με τους εξωγήινους να μην κατεβαίνουν στοιχισμένοι κατά γραμμές, αλλά να επιχειρούν βυθίσεις αυτοκτονίας όπως οι καμικάζι.
  • The mathematics of balance: Στο δεύτερο μέρος, o Will Luton παρουσιάζει τις οικονομικές θεωρίες πίσω από δημοφιλή παιχνίδια όπως η Monopoly και το League of Legends αλλά και ζητήματα ψυχολογίας πίσω από το συνταίριασμα παιχτών.
  • Level Design – online game design courses: Μια λίστα από διαδικτυακά μαθήματα σχετικά με τη σχεδίαση πίστας, επιπέδων, χαρτών και κόσμων.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: