Wireframe, τεύχος 22

Wireframe, τεύχος 22Tο εικοστό δεύτερο τεύχος – 22ο (τεύχος πρώτου δεκαπενθημέρου Σεπτεμβρίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το “John Wick Hex”, ένα βιντεοπαιχνίδι σε συνέχεια της επιτυχίας σειράς ταινιών John Wick.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Brutal Deluxe:  Οι προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών όταν σχεδιάζουν εικονικούς κόσμους δείχνουν προτίμηση σε σκληρές γραμμές και υλικά όπως το τσιμέντο. Δείτε τους λόγους.
  • The theory behind first-person hitboxes:  Όπου συνυπολογίζονται προγραμματιστικά νόμοι της Φυσικής.
  • Create a Scramble style scrolling landscape: Αναβιώνοντας το κλασσικό βιντεοπαιχνίδι Scramble της Konami (1981), ακολουθεί κώδικας Python που παράγει ένα ψευδοτυχαίο παρασκήνιο.
  • Fan made – When gamers become developers: Ένα άρθρο γνωριμίας με οπαδούς κλασσικών παιχνιδιών, που αποτίουν φόρο τιμής προγραμματίζουν διασκευές και επεκτάσεις: Beyond Skyrim – Morrowind, Brahm’s Mansion, Melkhior’s Mansion, Atic Atac, Hyper Sentinel και mods όπως: Skyblivion, Enderal, Skywind, Fallout: New California, Fallout: The Frontier
  • Lisette Titre-Montgomery : Δύο δεκαετίες έκλεισε η παραγωγός βιντεοπαιχνιδιών με τίτλους στο χαρτοφυλάκιό της όπως: Tiger Woods PGA Tour 07, The Simpsons Game, Dance Central 3, The Sims 4, Southpark: The fractured but whole, Psychonauts 2.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: