Wireframe, τεύχος 23

Wireframe, τεύχος 23Tο εικοστό τρίτο τεύχος – 23ο (τεύχος δεύτερου δεκαπενθημέρου Σεπτεμβρίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το “Autonauts”, ένα βιντεοπαιχνίδι όπου ο παίκτης προγραμματίζει αυτόνομα ρομπότ. Ενώ βρίσκεται υπό εξέλιξη έχει ήδη προκαλέσει αίσθηση στο Steam, ενώ ξεκάθαρο είναι πλέον και το εκπαιδευτικό του δυναμικό.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Why video game critics need to stop pulling punches:  Στο εισαγωγικό σημείωμα ο John Walker στηλιτεύει την πρακτική πολλών κριτικών βιντεοπαιχνιδιών να αποδίδουν συμπαθητικές βαθμολογίες και κριτικές, για να μην κακοκαρδίσουν όσους τους στέλνουν δωρεάν βιντεοπαιχνίδια προς κριτική.
  • Landmarks and edifices:  Η αναγνωρισιμότητα τοπόσημων και η χροιά που αποδίδουν σε βιντεοπαιχνίδια, ταινίες και άλλα πνευματικά προϊόντα της διανοίας, εξηγούν γιατί ο King Kong διάλεγε μόνο διάσημα κτίρια για να σκαρφαλώσει.
  • Game audio, part 1 – Voices and listeners: Η έξυπνη χρήση του ήχου μετασχηματίζει τον τρόπο που ο παίκτης αλληλεπιδρά με το βιντεοπαινχίδι. Αυτά και άλλα από τον βασικό προγραμματιστή ήχου της Codemasters, Simon N Goodwin.
  • A beginners guide to Ren ‘Py: Το Ren ‘Py είναι μια ελεύθερη μηχανή, με την οποία μπορεί κάποιος να προγραμματίσει μια γραφική διαδραστική ιστορία. H Anna Blackwell, δημοσιογράφος που εξειδικεύεται στα παιχνίδια αλλά και ανεξάρτητη δημιουργός παιχνιδιών παρουσιάζει τη Ren ‘Py μια νέα μηχανή για σύγχρονα παιχνίδια interactive fiction.
  • Make a keyboard-bashing sprint game: Θυμάστε κλασσικά βιντεοπαιχνίδια με επίκεντρο τον αθλητισμό, όπου σχεδόν σπάζαμε τα πληκτρολόγια, όπως το Daley Thompson’s Decathlon; ο Rik Kross παρουσιάζει σύντομο κώδικα σε Python, βάσει του PyGame Zero για να αναπτύξετε ένα βιντεοπαιχνίδι sprint.
  • Larian Studios: Η ιστορία της αργής αλλά σταθερής ανέλιξης του Βελγικού στούντιο παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών από το L.E.D. Wars (έναν κλώνο του Command & Conquer) του 1997 ως την ανάθεση για την παραγωγή του Baldur’s Gate III, σήμερα, με ενδιάμεσο σημείο αναφοράς το Divinity σε όλες του τις παραλλαγές.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: