Wireframe, τεύχος 25

Tο εικοστό πέμπτο τεύχος – 25ο (τεύχος δεύτερου δεκαπενθημέρου Οκτωβρίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το “Beyond a steel sky”, την αργοπορημένη κατά 25 χρόνια συνέχεια του κλασσικού δυστοπικού adventure επιστημονικής φαντασίας “Beneath a Steel Sky”.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Spookit:  Σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών τρόμου μοιράζονται τις αγαπημένες τους τρομακτικές σκηνές από βιντεοπαιχνίδια.
  • A brief history of 8-bit virtual cities: Η οκτάμπιτη εποχή παρά τους τεχνικούς περιορισμούς της αποτέλεσε τον προάγγελο όλων των διαφορετικών απόψεων ενός εικονικού περιβάλλοντος, όπως την οπτική πρώτου προσώπου,  3D, πανοραμική, δισδιάστατη τομή. Όλες εξυπηρέτησαν μια αφήγηση.
  • Skill versus chance:  Η χρήση της τύχης στα βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στο κοινό τους. Αρμονική χρήση τυχαιότητας, στατιστικής και πιθανοτήτων.
  • Make a tile matching game:  Ο κώδικας Python βάσει της βιβλιοθήκης Pygame για ένα βιντεοπαιχνίδι puzzle, όπως το Tetris.
  • A world without bosses: Πως ένα εμβρυικό συνεταιριστικό κίνημα δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών αντιστέκεται σε μια βιομηχανία που τη χαρακτηρίζει η εκμετάλλευση του ανθρώπινου κάματου.
  • Compile: Ιστορικό αφιέρωμα στο Γιαπωνέζικο στούντιο από τη Χιροσίμα που γνώρισε δόξες την εποχή του Sega Mega Drive, με κορυφαίο του Puyo Puyo.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: