Wireframe, τεύχος 28

Tο εικοστό όγδοο τεύχος – 28ο (τεύχος πρώτου δεκαπενθημέρου Δεκεμβρίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το εξώφυλλο κοσμεί το παγωμένο Röki, ένα adventure παιχνίδι με έντονα στοιχεία από τη Σκανδιναβική παράδοση.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Pixel art as a movement for the 21st century: Η τέχνη που βασίζεται σε pixel perfect σχέδια, έχει υπό προϋποθέσεις κινήματος θέση και στον 21ο αιώνα με τους λιγότερους τεχνολογικούς περιορισμούς από ότι οι αρχικοί υπολογιστές.
  • Survival tactics: Evolving the battle royale genre. Πως ένα ταπεινό mod σε ένα FPS εξελίχθηκε σε κερδοφόρο είδος βιντεοπαιχνιδιών και ένα πολιτιστικό φαινόμενο με το διάσημο Fortnite να διατηρεί 250 εκατομμύρια συνδρομητές.
  • Making navigable virtual cities: Σημεία κλειδιά για την πλοήγηση και την αρχιτεκτονική εικονικών πόλεων.
  • Choosing the right development deal: Οι επιλογές διανομής βιντεοπαιχνιδιών από ανεξάρτητους δημιουργούς στη σημερινή εποχή.
  • Create a turn-based combat system: Πως να δημιουργήσετε ένα σύστημα μάχης βάσει γύρων όπως στο Final Fantasy ή το Undertale σε κώδικα Python.
  • Final fight: Σύντομο αφιέρωμα στην επιτυχία της Capcom του 1989. Ένα κλασσικό παιχνίδι – ξυλίκι που ταλαιπώρησε πολλούς μοχλούς σε καμπίνες.

Περισσότερα τεύχη του περιοδικού, στο αποθετήριο του Wireframe.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: