Wireframe, τεύχος 4

Tο τέταρτο τεύχος (τελευταίο δεκαπενθήμερο Δεκέμβρη του 2018)  του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση με διπλό εξώφυλλο.

Στο εισαγωγικό σημείωμα γίνεται αναφορά στο γεγονός ότι τα βιντεοπαιχνίδια απευθύνεται ως επί το πλείστον σε νεαρές ηλικίες. Το επιχείρημα κλείνει με την εκτίμηση ότι η κλίση του νέου μέσου και προς γηραιότερες ηλικίες να σηματοδοτήσει μια ωρίμανση των βιντεοπαιχνιδιών.

Από τα θέματα εξωφύλλου ξεχωρίζουμε τα ακόλουθα σχετικά με το δημιουργικό – εκπαιδευτικό χαρακτήρα του περιοδικού:

Video Game Producers – Why it’s better to be Picard than Kirk: Συνεντεύξεις με παραγωγούς βιντεοπαιχνιδιών.

Ξεχωρίζουν επίσης τα ακόλουθα θέματα:

  • Citycraft: Suggesting size and complexity: Τέταρτο άρθρο από τον Κωνσταντίνο Δημόπουλο, για να δώσετε την ψευδαίσθηση μεγάλων και λεπτομερών πόλεων.
  • Asteroids’ thruster motion: Πως να αναπαράγετε τους αντιπροσωπευτικούς κανόνες φυσικής στο Asteroids, το κλασσικό βιντεοπαιχνίδι για την κονσόλα Atari, με προγραμματιστικό κώδικα Python και το Pygame Zero framework.
  • Publish and sell your games on itch.io: Πως να χρησιμοποιήσετε την ομώνυμη ψηφιακή πλατφόρμα διανομής για να πουλήσετε τα βιντεοπαιχνίδια σας, από τον Κ. Γ. Ορφανίδη.
  • Breaking into the games industry: Χρήσιμες συμβουλές για είσοδο σε αυτήν την ανταγωνιστική βιομηχανία.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: