Wireframe, τεύχος 7

Tο έβδομο τεύχος (πρώτο δεκαπενθήμερο Φεβρουαρίου του 2019)  του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση από τις 31 Ιανουαρίου 2019.

Το εξώφυλλο κοσμεί ένα First Person Shooter (Το Someday You ‘ll Return) που αν και FPS thriller δε δίνει έμφαση στο φθηνό τρόμο και τη θέα του αίματος, αλλά στον ψυχολογικό παράγοντα. Το Τσέχικο στούντιο, χρησιμοποίησε πραγματικές τοποθεσίες και στόχευε στο μεταίσθημα που αφήνει η ανάγνωση ενός καλού βιβλίου. Ένας λόγος που συνιστά καλή ιστορία για αυτό το τεύχος είναι ότι συνιστά δικαίωση για τους ανεξάρτητους δημιουργούς καθώς θα φτάσει στην αγορά μετά από πολλές περιπέτειες με τους διανομείς.

Στον αντίποδα το εισαγωγικό σημείωμα του τεύχους χαρακτηρίζει το 2019 ως χρονιά αποκάλυψης και «διόρθωσης» της φούσκας των πολλών ανεξάρτητων δημιουργών βιντεοπαιχνιδιών, κάτι αναπόφευκτο με την έλευση της πλατφόρμας Steam.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Plasticine, not pixels: Επιχειρηματολογία για τη χρήση πραγματικών υλικών, όπως πηλού, πλαστελίνης, χάρτου και ξύλου στην παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών.
  • The principles of game design: Ο βετεράνος της Atari Howard Scott Warshaw μοιράζεται μαζί μας τα διδάγματα που έχουν να προσφέρουν το θέατρο και η οικονομία στο σχεδιασμό βιντεοπαιχνιδιών.
  • Super Mario-style jumping physics: Πως να συντάξετε σε Python κώδικα που υποστηρίζει τους κανόνες φυσικής για το τρέξιμο και τα άλματα των sprites σας αλά Super Mario.
  • Citycraft: Designing a city’s surrounding: Ένα ακόμη άρθρο από τον μόνιμο πρακτικό αρθρογράφ του περιοδικού Κωνσταντίνο Δημόπουλο.Εξίσου σημαντικό με το σχεδιασμό μιας εικονικής πόλης είναι και αυτός των προαστίων και της υπαίθρου που την περιβάλλει.
  • Finalising your Unity First Person Shooter: Στο τρίτο μέρος αυτής της σειράς άρθρων από τον προγραμματιστή Stuart Fraser, που συμμετείχε στην παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών όπως το RollerCoaster Tycoon 3, μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές όπως μενού και οπτικά εφέ.
  • Dream On:17 χρόνια μετά το «θάνατο» της κονσόλας της Sega Dreamcast, αποδεικνύεται ότι υπάρχει ακόμη κοινότητα υποστηρικτών, αγορά καταναλωτών και εξειδικευμένων δημιουργών γύρω από την αγαπημένη πλατφόρμα.
  • Tokuro Fujiwara: Το εντυπωσιακό προφίλ του σχεδιαστή και παραγωγού βιντεοπαιχνιδιών που στα 13 χρόνια του στην Capcom τη δεκαετία του 80 και του 90 έβαλε το χέρι του σε ονομαστούς τίτλους στα ουφάδικα και τους μικροϋπολογιστές: Ghosts ‘n’ Goblins, Commando, Ghouls ‘n’ Ghosts, Duck Tales, Mega Man και φυσικά το Resident Evil.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: