Ακολουθεί συνημμένο το φύλλο εργασίας 11 για το Scratch 2: Διαδικασίες. Παρουσιάζονται πιο σύνθετα προβλήματα σχεδίασης (συνεχίζοντας την κατά Logo προσέγγιση). Προκειμένου να διατηρήσουμε τον κώδικα απλό, υλοποιώντας τη μέθοδο ανάλυσης προβλήματος («Διαίρει και Βασίλευε»), παρουσιάζουμε τον προγραμματισμό που βασίζεται σε διαδικασίες που δημιουργούμε οι ίδιοι.
Ακολουθεί υλοποίηση του λυμμένου παραδείγματος του φύλλου εργασίας 11, που σχεδιάζει ένα τριφύλλι, με χρήση μιας διαδικασίας που σχεδιάζει ένα πέταλο.
Φύλλο Εργασίας 11 για το Scratch 2: Διαδικασίες. από Δημήτριος - Αδαμάντιος Δρίτσας διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Πρόσφατα σχόλια