Ακολουθεί συνημμένο το φύλλο εργασίας 14: Δομή Επιλογής. Παρουσιάζονται οι εντολές «εάν … τότε» και «εάν … τότε, αλλιώς», που υλοποιούν τη δομή επιλογής. Με αυτήν ένα πρόγραμμα μπορεί ανάλογα με την ισχύ ή όχι μιας συνθήκης (ενός λογικού ερωτήματος), να λάβει από μόνο του την απόφαση, για να επιλέξει την εκτέλεση διαφορετικών τμημάτων προγραμματιστικού κώδικα.
Ακολουθεί υλοποίηση του λυμένου παραδείγματος του φύλλου εργασίας 14, που υπολογίζει χωρίς τη βοήθεια έτοιμων συναρτήσεων της βιβλιοθήκης του Scratch, την απόλυτη τιμή οποιουδήποτε αριθμού δώσει ο χρήστης.
Για όσους ζορίζονται με τις ασκήσεις του 14ου φύλλου εργασίας, υπενθυμίζουμε ότι στο αποθετήριο εκπαιδευτικού υλικού για το Scratch μπορούν να βρουν ενδεικτικές λύσεις.
Φύλλο Εργασίας 14 για το Scratch 2: Δομή επιλογής από Δημήτριος - Αδαμάντιος Δρίτσας διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Πρόσφατα σχόλια