Tο δέκατο πέμπτο τεύχος (πρώτο δεκαπενθήμερο Ιουνίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ηλεκτρονική του έκδοση.
Το εξώφυλλο κοσμεί το Knight and Bikes. Οι δημιουργοί του Tearaways και του LittleBigPlanet μιλούν για την ανεξάρτητη παραγωγή τους, μια νοσταλγική περιπέτεια στην Κορνουάλη της δεκαετίας του 1980 με κόμικ αισθητική.
Το εισαγωγικό θέμα κάνει λόγο για ένα διεθνές κίνημα για ανάπτυξη συνδικάτων που εκπροσωπούν τους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών.
Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:
- How Revolution survived the British games industry: Ο Charles Cecil, δημιουργός του “Broken Sword“, “Lure of the temptress” και του “Beneath a Steel Sky” εξηγεί πως η Apple διέσωσε τη Revolution από την κατάρρευση.
- Open the gameplay doors, please, HAL: Άρθρο της Lottie Bevan, που ασχολείται με το θέμα της επιλογής απόδοσης του ελέγχου στον παίκτη ενός παιχνιδιού από τον προγραμματιστή.
- The principles of game design: Ο βετεράνος της Atari αρθρογραφεί σχετικά με την ιδέα του ότι τα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηρίσουν και να περιγράψουν τους παίκτες τους.
- Citycraft: Urban shifts and civic history: O Κωνσταντίνος Δημόπουλος εξηγεί πως οι εικονικές πόλεις υπόκεινται στην αλλαγή και πως μπορεί να δοθεί ένα ιστορικό χρώμα.
- Creating a jetpack in Unreal Engine 4: Ο Stuart Fraser χρησιμοποιεί το σύστημα Blueprint της Unreal Engine 4 για να δημιουργήσει τη μηχανική ενός jetpack.
- Make an isometric game map: Ο Marc Vanstone, υλοποιεί σε Python έναν ισομετρικό χάρτη για βιντεοπαιχνίδια όπως το Ant Attack του 1983.
- Time Crisis: Τα οφέλη των game jams και πως η περιστολή του χρόνου μπορεί να αναδείξει τον καλύτερο εαυτό ενός προγραμματιστή βιντεοπαιχνιδιών.
Πρόσφατα σχόλια