Tο εικοστό τεύχος – 20ο (δεύτερο δεκαπενθήμερο Αυγούστου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ηλεκτρονική του έκδοση.
Το εξώφυλλο κοσμεί το “El Hijo, ένα βιντεοπαιχνίδι με σαφείς αναφορές στα σπαγγέτι γουέστερν του Σέρτζιο Λεόνε.
Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:
- F2P game makers have a responsibility to their players: Το εισαγωγικό σημείωμα αναφέρεται στην αγορά των δωρεάν βιντεοπαιχνιδιών – Free 2 Play.
- Citycraft: Abstracting virtual cities : Είναι αδύνατον μια εικονική πόλη να αναπαριστά με απόλυτη λεπτομέρεια τα πάντα, οπότε χρειάζεται αφαίρεση .
- Five rules for team building: Ο Reid Schneider, συμβουλεύει για τη συγκρότηση μιας ολοκληρωμένης ομάδας προγραμματιστών.
- Distributed game development: The future? Σε ανάλογο ύφος με το προηγούμενο άρθρο, γίνεται λόγος για την εργασία εξ’ αποστάσεως.
- Live coding and ray marching: Η τεχνική ray marching σε προγραμματιστική γλώσσα Python σε ζωντανό περιβάλλον.
- Create your own 2D shooting gallery: Τα παιχνίδια σκόπευσης ήταν δημοφιλή σε όλα τα φεστιβάλ και τα πανηγύρια. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας βρήκαν τη θέση τους και στα βιντεοπαιχνίδια, με απαραίτητο αξεσουάρ ένα lightgun. Τα Duck Hunt, για το Nintendo NES, Time Crisis και House of the Dead είναι τεκμήρια της αδιαμφισβήτης δημοφιλίας του είδους. Προγραμματίστε σε Python ένα απλό βιντεοπαιχνίδι – εικονικού σκοπευτηρίου.
- From 8bit to mobile: The eternal coders: Βετεράνοι προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών αναλύουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών, τότε και τώρα.
- Shinji Mikami: Ο Ιάπωνας προγραμματιστής από την επαρχία Γιαμαγκούτσι έχει συνδέσει το όνομά του με τα βιντεοπαιχνίδια τρόμου: Resident Evil, The Evil Within, Dino Crisis. Κι όμως. Δεν του αρέσει να τον τρομάζουν!
Πρόσφατα σχόλια