Tο εικοστό πρώτο τεύχος – 21ο (έκτακτο τεύχος Αυγούστου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ηλεκτρονική του έκδοση.
Το εξώφυλλο κοσμεί το “R-Type. Final 2”, ένα βιντεοπαιχνίδι που ξαναζωντανεύει το θρυλικό shoot ’em up.
Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:
- Poetry in motion. FMV’s unlike revival: Η ανέλπιστη αναβίωση των βιντεοπαιχνιδιών Full Motion Video φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς στα χέρια ορισμένων φανατικών του είδους.
- The Principles of Game Design: Ο βετεράνος Howard Scott Warshaw, θυμάται τη διαδικασία παραγωγής του E.T. και εξηγεί πως έπεσε θύμα της έλλειψης χρόνου και της πίεσης για άμεση κυκλοφορία στην αγορά.
- Citycraft: Designing a sci-fi city: Προτάσεις του Κωνσταντίνου Δημόπουλου και εφαλτήρια δημιουργικής φαντασίας για το σχεδιασμό εικονικών πόλεων, σε εξωτικά περιβάλλοντα επιστημονικής φαντασίας.
- Making Pixel Art the Sensible way: Ο Stoo Cambridge, βετεράνος της Sensible Software (Sensible Soccer), αναλύει τη διαδικασία προγραμματισμού γραφικών και δημιουργίας εικαστικών συνθέσεων από pixels (pixel art), μιας αισθητικής που έχει επιβιώσει ως σήμερα, πέρα από την εποχή των 16bit υπολογιστών.
- Recreate Super Sprint’s top-down Racing: Ένα σύντομος κώδικας Python αποδεικνύει ότι δεν είναι δύσκολο να προγραμματιστεί ένα κλασσικό ραλλάκι με κατακόρυφη προοπτική.
- Glen Schofield: Ο Αμερικανός προγραμματιστής από το N. Jersey έχει μεγάλη ιστορία στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών, πριν το Dead Space. Από παιχνιδοκονσόλες όπως το Game Boy, το 3DO, το Nintendo 64 και το Playstation ως σήμερα έχει αφήσει ανεξίτηλη την υπογραφή του από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Παρόλα αυτά θα ξεχωρίζουν για πάντα τα Blood Omen 2: Legacy of Kain, Dead Space, Call of Duty – Modern Warfare και Call of Duty – Advanced Warfare.
Πρόσφατα σχόλια