Ακολουθεί συνημμένο το Φύλλο Εργασίας 1- Πληροφορικής Γ’ Γυμνασίου: Περιβάλλον Scratch 2, που σας εισάγει στο ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον – IDE (Integrated Development Environment) του Scratch 2.
Υλοποιήσεις Ασκήσεων
Σε περίπτωση που χρειάζεστε παραδείγματα για τις ασκήσεις του Φύλλου Εργασίας 1, ακολουθούν δύο ενδεικτικές υλοποιήσεις:
Άσκηση 1 – «Η γάτα συστήνεται»
Άσκηση 2 – «Μονόλογος γάτας»
Προτεινόμενες Λύσεις
Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε μπορείτε να συμβουλευτείτε τις προτεινόμενες λύσεις για τις ακόλουθες δύο ασκήσεις. Πατώντας στο κουμπί «Δείτε Μέσα», μπορείτε να δείτε και τον προγραμματιστικό κώδικα Scratch με τον οποίο υλοποιήθηκαν οι λύσεις:
Πρόσφατα σχόλια