Φύλλο Εργασίας 13 για το Scratch 2: Διαδικασίες με παραμέτρους

Λογότυπο Scratch 2Ακολουθεί συνημμένο το φύλλο εργασίας 13 για το Scratch 2: Διαδικασίες με παραμέτρους. Παρουσιάζονται πιο δυναμικά προβλήματα σχεδίασης (συνεχίζοντας την κατά Logo προσέγγιση). Πλέον μας απασχολούν προβλήματα με περισσότερους από έναν αγνώστους. Προκειμένου να διατηρήσουμε τον κώδικα απλό, υλοποιώντας τη μέθοδο ανάλυσης προβλήματος («Διαίρει και Βασίλευε»), χρησιμοποιούμε και διαδικασίες με παραμέτρους, στις οποίες περνάμε τιμές μεταβλητών.

Ακολουθεί υλοποίηση του λυμμένου παραδείγματος του φύλλου εργασίας 13, που σχεδιάζει ένα τετράγωνο με μεταβλητό μήκος πλευράς (ανάλογα με την τιμή που επιθυμεί ο χρήστης).

Για όσους ζορίζονται με τις πέντε ασκήσεις του δέκατου τρίτου φύλλου εργασίας, υπενθυμίζουμε ότι στο αποθετήριο εκπαιδευτικού υλικού για το Scratch μπορούν να βρουν ενδεικτικές λύσεις.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.