Ακολουθεί συνημμένο το Φύλλο Εργασίας 2 για το Scratch 2: Δομή ακολουθίας, πολλαπλές μορφές, ενδυμασίες, σκηνικά και σενάρια, που παρουσιάζει βασικές δυνατότητες του Scratch για χρήση πολλαπλών μορφών (sprites), ενδυμασιών που μπορεί να έχουν, σκηνικών και σεναρίων (scripts).
Μέσα από ένα χιουμοριστικό παράδειγμα – φόρο τιμής στα κινούμενα σχέδια του Τουήτυ και του Συλβέστερ δίνεται ένα απλό παράδειγμα προγραμματισμού με δομή ακολουθίας. Τον κώδικα για την υλοποίηση του σεναρίου μπορείτε να τον βρείτε και από την αντίστοιχη σελίδα του δημιουργού στο διαδικτυακό αποθετήριο του Scratch, στον ακόλουθο σύνδεσμο.
Πρόσφατα σχόλια