Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.
Ο φετινός διαγωνισμός για το σχολικό έτος 2017-18 αφορά στην υλοποίηση ενός
«Παιχνιδιού περιπέτειας». Ειδική θεματική του διαγωνισμού, χωρίς να είναι δεσμευτική, είναι η
«Οδική Ασφάλεια», λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 2018 έχει ανακηρυχθεί ως έτος “Οδικής Ασφάλειας”. Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό, το χρονοδιάγραμμα, τις επιτροπές του διαγωνισμού, όπως και τα χαρακτηριστικά ενός παιχνιδιού περιπέτειας μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο: http://festman.schoolab.gr/festival/21
Δεκ 12 2017
Πρόσφατα σχόλια