Tο ενδέκατο τεύχος (πρώτο δεκαπενθήμερο Απριλίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ηλεκτρονική του έκδοση.
Το εξώφυλλο κοσμεί το Black Future ’88, ένα ανεξάρτητο δυστοπικό platformer με χαρακτηριστικές αναφορές στη δεκαετία του ’80, που μοιάζει να βγήκε μες από ταινία του Carpenter.
Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:
- Playing in Ruins – The allure of destroyed architecture.
- Discoverability in 2019: Πως μπορεί ένας ανεξάρτητος δημιουργός να ξεχωρίσει από το πλήθος;
- Citycraft: Fanasy in medieval settlements: O Κωνσταντίνος Δημόπουλος μας παρουσιάζει πως παίρνει έμπνευση από ιστορικές μεσαιωνικές πόλεις για να σχεδιάσει φανταστικές ψευδομεσαιωνικές .
- Breakout’s brick – braking action: To Breakout της Atari από τους προγραμματιστές Nollan Bushnell και Steve Bristow κυκλοφόρησε το 1976 και ήταν ένα από τα πρώτα βιντεοπαιχνίδια που έσπασαν ταμεία διεθνώς. Το άρθρο παρουσιάσει πλήρη κώδικα σε Python – προσφορά του Daniel Pope (βάσει του Pygame Zero) για την ανακατασκευή του κλασσικού αυτού παιχνιδιού.
- Paper Prototyping: What, How and why. H προτυποποίηση επιτρέπει να δοκιμάσει κανείς νέες ιδέες. Ένα άρθρο που παρουσιάζει όλη τη διαδικασία.
- Making Anew: Ο προϋπολογισμός είναι βασικό στοιχείο για οποιαδήποτε δημιουργική προσπάθεια.
- The LOAD less travelled:Οι προγραμματιστές στη δεκαετία του ’80 όταν το Διαδίκτυο δεν υπήρχε στη σημερινή του μορφή χρησιμοποίησαν ιδιοφυείς τρόπους για να διανείμουν τα πνευματικά τους πονήματα: Ραδιοφωνικό, τηλεοπτικό φάσμα, teletext, περιοδικός Τύπος κ.α.
- The Bitmap Brothers: Με τίτλους όπως το Speedball 2, το Xenon 2, το Cadaver, το Chaos Engine και το Gods, οι Bitmap Brothers κράτησαν τη σημαία της Βρετανικής παραγωγής ψηλά και στην εποχή των 16μπιτων υπολογιστών.
Πρόσφατα σχόλια