Tο έκτο τεύχος (δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιανουαρίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ηλεκτρονική του έκδοση από τις 31 Ιανουαρίου 2019.
Το εξώφυλλο κοσμεί ένα First Person Shooter με κόμικ αισθητική, το Void Bastards, η επερχόμενη κυκλοφορία του οποίου ήδη έχει προκαλέσει αίσθηση.
Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:
- To Hell and Back Again: Η συνέντευξη του Thomas Brush, ιδρυτή της Atmos Games, διαφωτίζει την πρόκληση που συνιστά η σόλο – από ένα μόνο άτομο – δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού.
- Automata for the People: Το άρθρο του πρωτοπόρου Mel Croucher, παρουσιάζει τη γέννηση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο.
- Owyn’s adventure: Άλλη μια σόλο δημιουργία από ένα μόνο δημιουργό. Τον Gaz Thomas που για χόμπυ δημιούργησε ένα ρετρό παιχνίδι, που αποτίει φόρο τιμής στην παιχνιδοκονσόλα Game Boy.
- Citycraft: How not to get cities wrong: Πέμπτο άρθρο από τον Κωνσταντίνο Δημόπουλο.Τα λάθη που πρέπει να αποφύγει κανείς κατά την κατασκευή μιας φανταστικής πόλης.
- Making a text advenure: Πως να γράψετε σε Python ένα απλό, παλιό καλό παιχνίδι διαδραστικής φαντασίας σε περιβάλλον γραμμής εντολών (text adventure).
- R-Type’s spectacular use of modular sprites: Το R-Type ήταν ένα καταπληκτικό Γιαπωνέζικο shoot ’em up, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία σε ουφάδικα και μικροϋπολογιστές. Άφησε εποχή για τα γραφικά του, την τρομερή δυσκολία του. Εγκαινίασε όμως τη χρήση κακών – bosses στο τέλος της κάθε πίστας με κολοσσιαίο μέγεθος, που γέμιζαν όλη την οθόνη. Στο παρόν άρθρο δείτε πως να επαναχρησιμοποιήσετε αρθρωτά sprites για να δημιουργήσετε σε Python μια τερατώδη ουρά, όπως του κακού του πρώτου επιπέδου του R-Type, του Dobkeratops.
- The Dark Art of localisation: Συμβουλές από τον εδώ και 20 χρόνια προγραμματιστή βιντεοπαιχνιδιών Chris Payne για την τροποποίηση βιντεοπαιχνιδιών, ώστε να απηχούν στο και σε άλλους χρήστες – πέρα από τους Αγγλόφωνους.
- 6 tips for improving your level design.
- Appetite for Construction: Παρουσίαση του GameSalad, ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών.
- Amy Hennig. Παρουσίαση της δημιουργού πίσω από μεγάλους τίτλους όπως τα Legacy of Kain και Uncharted.
Πρόσφατα σχόλια