Wireframe, τεύχος 64 (Ιούλιος 2022)

Wireframe, issue 64Tο εξηκοστό τέταρτο – 64ο (Ιούλιος 2022) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Στο εξώφυλλο κυριαρχεί το: Deliver Us Mars, η πολλά υποσχόμενη συνέχεια της αναπάντεχης επιτυχίας: Deliver Us The Moon.

Σε άλλα κεντρικά θέμα, μια ματιά στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών της Φινλανδίας από το Max Payne ως ανεξάρτητες χαμηλού κόστους παραγωγές των περισσότερων από 200 στούντιο παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών. 

Επίσης μια ματιά – φόρος τιμής στο υποτιμημένο Buck Rogers RPG της SSI του 1990.

 

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων (ιδιαίτερα  από το itch.io) και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Stray: Παρουσίαση του επερχόμενου cyberpunk adventure με ένα αδέσποτο αιλουροειδές στο ρόλο του κεντρικού πρωταγωνιστή. 
  • Spacewar!: Ο δημιουργός Paul Rose, μας θυμίζει το ιστορικό Spacewar! του 1961 και την επίδρασή του στα βιντεοπαιχνίδια με θέμα το διάστημα.
  • All across the universe: Σε διαστημικό ύφος και αυτό το άρθρο. Εξετάζει κάθε ουράνιο σώμα που έχει αποτελέσει θέμα βιντεοπαιχνιδιού.
  • Custom gravity planet walking in Unreal Engine: Ο Ryan Shah παρουσιάζει με τον αντίστοιχο προγραμματιστικό κώδικα στο GitHub ένα θέμα για την προσομοίωση κανόνων βαρύτητας σε ένα πλανήτη στο ύφος του Super Mario Galaxy.
  • Using matrices to power your content: Ο σχεδιαστής Stuart Maine μας παρουσιάζει πως η συστηματική χρήση πινάκων μπορεί να οργανώσει τη δημιουργία πάσης φύσης κεφαλαίων περιεχομένου με αποδοτικό τρόπο.
  • How to write a playtest survey: Ο ερευνητής Steve Bromley παρουσιάζει τους κανόνες για τη συγγραφή επιτυχημένων ερευνών και ερωτηματολογίων για δοκιμαστές βιντεοπαιχνιδιών (playtesters).
  • Code a homage to super stardust: Ο Mark Vanstone , συνδυάζοντας και κώδικα Python από το 4ο τεύχος του Wireframe για την ώση διαστημοπλοίου, προγραμματίζει ένα 16bit space shooter, βάσει του Pygame Zero, αποτείνοντας φόρο τιμής στο Φινλανδέζικο Super Stardust της Bloodhouse και της Team17 του 1994 για την Amiga.
  • Aspyr: Από μεταφράσεις, σε μετατροπές βιντεοπαιχνιδών σε διαφορετικές πλατφόρμες, ξεχωρίζει το προφίλ της Aspyr, που σε 25 χρόνια έχει αναπτύξει σχεδόν 200 τίτλους.

Περισσότερα τεύχη του περιοδικού, στο αποθετήριο του Wireframe.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.