Tο εξηκοστό πέμπτο – 65ο (Αύγουστος 2022) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ηλεκτρονική του έκδοση.
Στο εξώφυλλο κυριαρχεί το: Cassete Beasts, το ανεξάρτητο rpg της Bytten Studio. Το αναμενόμενο για το 2023 βιντεοπαιχνίδι αντλεί από τη συλλεκτική μανία των 80s, τα βαθμωτά, παραμετροποιήσιμα τερατάκια (όπως οι “Τερατομάχοι¨), η εξέλιξή τους και συλλογή τους όπως στο Pokemon και ένα μικτό ύφος 2D και 3D, σαν να πρόκειται για μια εναλλακτική εξέλιξη από τα 80s, σα να έπαιζε κανείς με χαρακτήρες Pokemon σε Game Boy.
Σε άλλα κεντρικά θέμα, η επιρροή των Beatles στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Επίσης, η επάνοδος της ερασιτεχνικής σκηνής στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών έχει καταστήσει δύσκολο τόσο για τον παραγωγό να ξεχωρίσει όσο και στον καταναλωτή να δειγματίσει παιχνίδια. Βάσει της ιδέας του mixtape, μιας κασέτας φτιαγμένη με μεράκι με προσωπικές επιλογές, επιστρέφει μια ανίστοιχη ιδέα πακεταρίσματος demo βιντεοπαιχνιδιών.
Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων (ιδιαίτερα από το itch.io) και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:
- The Principles of Game Design: Στα πλαίσια της τακτικής στήλης ο Howard Scott Warshaw, προγραμματιστής της Atari, σε ένα ξεχωριστό άρθρο μοιράζεται τις σκέψεις του σχετικά με την υπερβολική δέσμευση κάποιου στη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών και τη ροπή της σε ζημιογόνο πάθος.
- Designing puzzles and problems: Ποια η χρυσή τομή για γρίφους που προβληματίζουν, αλλά δεν απελπίζουν.
- Creating a mount system in Unreal Engine: Χρησιμοποιήστε κλάσσεις και διεπαφές για να δημιουργήσετε οχήματα με τα οποία ο χαρακτήρας σας μπορεί να αλληλεπιδράσει.
- Code a gravity defying platformer mechanic: Προγραμματίστε σε Python και τη βιβλιοθήκε Pygame Zero ένα platformer όπως το Metal Storm του NES
- When video games support worthy causes: Μια σύντομη ματιά στη μακρά ιστορία και δυναμική της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, να συγκεντρώνει χρήματα για καλό σκοπό.
Πρόσφατα σχόλια