Wireframe, τεύχος 9

Tο ένατο τεύχος (πρώτο δεκαπενθήμερο Μαρτίου του 2019) του περιοδικού Wireframe είναι διαθέσιμο δωρεάν  στην ηλεκτρονική του έκδοση.

Το εξώφυλλο κοσμεί ένα καινοτόμο adventure, το Lost Words. Η δημιουργός του, Rianna Pratchett ίσως θέσεις νέους όρους και συμβάσεις για τον τρόπο που γράφεται ένα τέτοιο παιχνίδι και παραχωρεί μια εκτενή συνέντευξη.

Tο εισαγωγικό σημείωμα του 9ου τεύχους μας καλεί ως αναγνώστες, παίκτες αλλά και δημιουργούς παιχνιδιών να αναλογιστούμε το συνδρομητικό μοντέλο κατανάλωσης πνευματικού περιεχομένου (μουσικής, ταινιών, τηλεοπτικών σειρών). Είναι αναπόφευκτο ότι κάτι αντίστοιχο θα εδραιωθεί και στο χώρο τον βιντεοπαιχνιδιών και καλό είναι να προετοιμαστούμε για τις μελλοντικές εξελίξεις.

Πέρα από τις παρουσιάσεις ανεξάρτητων και ξεχωριστών βιντεοπαιχνιδιών όπως και τις συνεντεύξεις δημιουργών και σχεδιαστών σε αυτό το τεύχος ξεχωρίζω τα ακόλουθα θέματα:

  • Making the perfect Zelda – like: Ανεξάρτητοι δημιουργοί παραθέτουν πως υιοθέτησαν την επιτυχημένη φόρμα και τις βέλτιστες πρακτικτές του κλασσικού βιντεοπαινχιδιού της Nintendo “Legend of Zelda” και πως ανέπτυξαν τις δικές τους ιδέες πάνω σε αυτό.
  • How to grow a Raspberry Pi: Ένα άρθρο – μελέτη στην εξέλιξη της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου.
  • The principles of Game Design: Ο βετεράνος της Atari Howard Scott Warshaw, στη στήλη του, επενέρχεται στο Yar’s Revenge, για να μας μιλήσει για την αξία του επιτυχημένου marketing ενός επιτυχημένου τίτλου.
  • Citycraft: Α hierarchy of settlements: Στην πιο τακτική ως τώρα στήλη του περιοδικού, ο Κωνσταντίνος Δημόπουλος μας εξηγεί πως η κατανόηση της ιεραρχίας και της εξέλιξης χωριών, κωμοπόλεων και μητροπόλεων θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε αρτιότερους και εκτενέστερους παιχνιδόκοσμους.
  • Space Invaders’ disintegrating shields: Ο Andrew Gillet ανοίγει το καπώ του μηχανισμού των ασπίδων στο κλασσικό παιχνίδι Space Invaders με μια υλοποίηση σε Python. Ένα απλό στοιχείο που προσφέρει στρατηγική διάσταση σε ένα εξ’ ορισμού επιχειρησιακό shooter.
  • Set up a controllable playing charachter in Unity: Ο Stuart Fraser εξηγεί τη διαδικασία μετατροπής ενός τρισδιάστατου μοντέλου σε ένα κινούμενο, ελέγξιμο χαρακτήρα.
  • User Research – Game Design’s best kept secret: Τρεις ειδικοί στην έρευνα και μελέτη του χρήστη αναλύουν την επίδραση αυτού του πεδίου μελέτης στον τρόπο ανάπτυξης των σημερινών βιντεοπαιχνιδιών.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.