Ακολουθεί συνημμένο το Φύλλο Εργασίας 5: Αλληλεπίδραση χρήστη – προγράμματος με εντολές εισόδου, που επεξηγεί πως μπορούμε να κάνουμε πιο δυναμικά και αλληλεπιδραστικά τα προγράμματά μας, ώστε να ανταποκρίνονται στα δεδομένα που παρέχει ο χρήστης.
Ακολουθεί η υλοποίηση του λυμμένου παραδείγματος του φύλλου εργασίας 5, που παρουσιάζει ένα διαδραστικό διάλογο με τη γάτα. Ανάλογα με το όνομα που θα δώσει ο χρήστης, θα τροποποιηθεί και ο χαιρετισμός της γάτας του Scratch.
Από το αποθετήριο εκπαιδευτικού υλικού του Scratch (Φύλλα Εργασίας του Homo Informaticus), μπορείτε να βρείτε παραπομπές για τις αναλυτικές λύσεις των ασκήσεων, σε περίπτωση που δυσκολεύεστε.
Φύλλο Εργασίας 5 για το Scratch 2: Αλληλεπίδραση χρήστη – προγράμματος με εντολές εισόδου από Δημήτριος - Αδαμάντιος Δρίτσας διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Πρόσφατα σχόλια