Σε συνέχεια του άρθρου για τον “Εθισμό στα βιντεοπαιχνίδια“, αξίζει να ανατρέξουμε πίσω στο μακρινό 1982, για να θυμήθουμε τα μαθήματα που αποκομίσαμε από την ακατάσχετη κινδυνολογία και τον πανικό που μπορούν να καλλιεργήσουν τα ΜΜΕ ακόμη και προς τα παιχνίδια. Τότε το ιστορικό πλέον επιτραπέζιο παιχνίδι ρόλων Dungeons & Dragons, κατηγορήθηκε ότι οδηγεί τα παιδιά στο σατανισμό, ενώ πολλά χρόνια αργότερα στην Ελλάδα μερίδα των ΜΜΕ είχαν βάλει στο στόχαστρό τους το καλοκαίρι του 2003 το Vampire: The Masquerade. Το εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ του Retro Report: «Dungeons & Dragons: Lessons from a media panic », εξετάζει από χρονική απόσταση το ζήτημα ψύχραιμα, αίροντας αστικούς μύθους και κακοδαιμονίες, παρουσιάζοντας την παιδαγωγική αξία και τη δυναμική του συγκεκριμένου παιχνιδιού ως μια εναλλακτική λύση απασχόλησης παιδιών.
Πρόσφατα σχόλια