Ακολουθεί συνημμένο το Φύλλο Εργασίας 7 για το Scratch 2: Μεταβλητές, μέρος 2ο. Παρουσιάζεται ο τρόπος που καταρτίζεται ένας πίνακας τιμών μεταβλητών και κλασσικές προγραμματιστικές σπαζοκεφαλιές, όπως αυτή της αντιμετάθεσης τιμών μεταβλητών (swap).
Ακολουθεί η υλοποίηση του πίνακα τιμών μεταβλητών του λυμμένου παραδείγματος.
Φύλλο Εργασίας 7 για το Scratch 2: Μεταβλητές, μέρος 2ο από Δημήτριος - Αδαμάντιος Δρίτσας διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Πρόσφατα σχόλια