Φύλλο Εργασίας 6 για το Scratch 2: Εισαγωγή στον προγραμματισμό με μεταβλητές

Λογότυπο Scratch 2    Ακολουθεί συνημμένο το Φύλλο Εργασίας 6 για το Scratch 2: Εισαγωγή στον προγραμματισμό με μεταβλητές, που εξηγεί την έννοια της μεταβλητής, αναφέρει τις σχετικές εντολές του Scratch με τις οποίες υλοποιείται η παραπάνω δυνατότητα και έρχεται ως φυσική συνέχεια του 5ου φύλλου εργασίας, ώστε να αντιμετωπίζονται δυναμικά προβλήματα με περισσότερους από έναν αγνώστους.

   Ακολουθεί η υλοποίηση του λυμμένου παραδείγματος του φύλλου εργασίας 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό με μεταβλητές, όπου υπολογίζεται η περίμετρος οποιουδήποτε ορθογωνίου παραλληλογράμμου (δηλαδή με οποιοδήποτε μήκος και πλάτος επιθυμεί ο χρήστης του προγράμματος).

Από το αποθετήριο εκπαιδευτικού υλικού του Scratch (Φύλλα Εργασίας του Homo Informaticus), μπορείτε να βρείτε παραπομπές για τις αναλυτικές λύσεις των ασκήσεων, σε περίπτωση που δυσκολεύεστε.

CC BY-NC-SA 4.0 Φύλλο Εργασίας 6 για το Scratch 2: Εισαγωγή στον προγραμματισμό με μεταβλητές από Δημήτριος - Αδαμάντιος Δρίτσας διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: